Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
    от колко и къде ще е сбирката
    13. септември. 2014 год на ИТАЛФЕСТ 2014 год http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=21

    Comment


    • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
      Моята 156-ца тс е така от доста време. Грешки - няма Наскоро забелязах, че при сруден двигател ламбда сондата не работи добре - има я синусоидата, обаче в интервала 0.5... 1.0 волт, а не от 0..1. Като позагрее се пооправя. Купил съм нова и тази седмица ще гледам да я сменя. Надявам се да се оправи, че е много дразнещо.
      Като каза за сондаа, колега, когато сменях моята ми направи впечатление че свалих сонда с номер 0 258 006 189, тази която сложих е с номер 0 258 006 190. Казах ми, е нямало разлика между двете и 89 бил стария номер. Има ли разлика между тях и може ли да оказва това влияние върху работата на двигателя и по-точно върху ускорението, когато си иска да върви и когато не...?
      Last edited by Tasho; d.m.y г., 22:26.
      Алфа...всичко друго е компромис!
      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

      Comment


      • Колегиии и четирите ми пищяли не свирят,
        някакви предположения имате ли!?
        sigpic
        Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
        Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

        Comment


        • Така да питам тук в общата. Днес трябваше да ида по задачки баш в най-големия дъжд и взех на татко 166 -та, че беше по началъм от моята. Карам си аз и на няколко пъти уцелих доста сериозни гьолчета. И изведнъж карам си аз по бул.България в посока Техномаркет и ми светна лампата, че на зарежда акумулатора. Изфорсирах я, но лампата не гасне и като и давам газ чувам, че нещо като че ли вие. В същото време се разнесе и една особена миризма. Спрях на паркинга на Техномаркета, пошматках се из вътре около 20 мин. и пак се качвам в колата. Паля лампата изгасна, няма го онзи шум. Тръгвам и в първия гьол пак светна. Спрях след цигара време няма проблем. Та това е и питането ми е защо се появи този виещ звук и светна лампата и тази миризма също? И тва с тия лампи за сефте ми се случва в дъжд. С Брерата съм минавала от де ли не без проблем. А иначе колата е 166 бензинова с 2.0 мотор.
          Алфа Ромео 166 ,Брера

          Comment


          • Първоначално публикувано от Alexandra Покажи съобщение
            Така да питам тук в общата. Днес трябваше да ида по задачки баш в най-големия дъжд и взех на татко 166 -та, че беше по началъм от моята. Карам си аз и на няколко пъти уцелих доста сериозни гьолчета. И изведнъж карам си аз по бул.България в посока Техномаркет и ми светна лампата, че на зарежда акумулатора. Изфорсирах я, но лампата не гасне и като и давам газ чувам, че нещо като че ли вие. В същото време се разнесе и една особена миризма. Спрях на паркинга на Техномаркета, пошматках се из вътре около 20 мин. и пак се качвам в колата. Паля лампата изгасна, няма го онзи шум. Тръгвам и в първия гьол пак светна. Спрях след цигара време няма проблем. Та това е и питането ми е защо се появи този виещ звук и светна лампата и тази миризма също? И тва с тия лампи за сефте ми се случва в дъжд. С Брерата съм минавала от де ли не без проблем. А иначе колата е 166 бензинова с 2.0 мотор.
            Възможно е ремъкът да приплъзва, ако се е намокрил. Или алтернатора, превъртане на ролка . Намокряне на целия алтернатор. Проблем в хидравликата имаше ли?
            Вероятно хлабав пистов ремък.
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:38.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Айде пак кабелите на багажника които са в гумения маншон,но този път на JTD-то,паркирам и нещо много тъмно ми се струва,дръпнах ръчната и слезнах,ни габарит,ни плафон на задния номер абе нищо.Тези дни ми направи впечатление,че когато затварям багажника лампата в него премигва и се замислих за маншона с кабелите,но не съм карал на тъмно до тази вечер,та днес установих проблема,между другото при отворен багажник всичко си бачка,но затвориш ли го настава тъмнина.

              Comment


              • След смяна на долни носачи и тампони на горните носачи трябва ли да мина на стенд преден мост?

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                  След смяна на долни носачи и тампони на горните носачи трябва ли да мина на стенд преден мост?
                  Да.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                    След смяна на долни носачи и тампони на горните носачи трябва ли да мина на стенд преден мост?
                    Не.
                    Но ако имаш излишни пари, ако искаш да си спокоен, че всичко е наред и т.н. може да минаваш стенд веднъж годишно, ако караш колата достатъчно много.
                    За да си отговориш сам на въпроса се замисли какво и откъде се регулира по предницата и какво ще промени смяната на стандартен носач със същите размери.
                    Избора е твой. 30 лева не са кой знае колко.
                    Ако ходиш си провери и задницата, тя е по капризна.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 09:43.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Нищо и няма вече. Нито миризма и си зарежда. А как ще се намокри целия алтернатор нали отдолу има кора? Проблем с хидравликата нямаше.

                      ---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:48 ----------

                      Колега, Tasho

                      На баща ми беше по-същия начин, тази дето я намокрих всъщност. Сутрин глъхнеше после вървеше като болид, после спираше и после пак така. Много дразнещо защото я карам и аз понякога. Оказа се дебитомер, който уж беше нов и оригинален. Така, че пробвай с това. А за ламбда сондата си мисля, че ако не си я сменял каквато си свалил от колата такава трябва да сложиш, но ако греша нека някой ме поправи!
                      Алфа Ромео 166 ,Брера

                      Comment


                      • Мерси! Ще пробвам с дебитомера.
                        Но да питам друго, днес при опит да сваля задния прозорец нещо изтропа и прозореца не искада се вдигне нито да се свали. Изчетох темата за ремонт на задния стъклоповдигач, но не ми стана ясно дали сиюптомите за счупване са това и кое точно се сменя. И има ли някакъв вариант да се направи по-издържливо защото колегата е писала, че е пробвал и от либра....
                        Алфа...всичко друго е компромис!
                        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                        Comment


                        • Iimam 166 3.0v6 tursia da kupia skorostna kutia,avtomat. 0877956075

                          Comment


                          • Колега има си раздел Купува и питането ти е за там.Моляте за напред ползвай кирилица.

                            Comment


                            • Колеги искам да попитам, понеже искам да сложа фрайлауф шайба на алтернатора отидох в един магазин и там ми казаха, че за да мога да монтирам такава шайба трябвало да престържа капака на алтернатора! Алтернатора ми е Magneti Marelli 63321418 и е с обикновена шайба! Моля кажете какво да правя и каква ролка да търся!
                              Last edited by Megadet; d.m.y г., 21:27.
                              Alfa 166jtd,1999

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                                Колеги искам да попитам, понеже искам да сложа фрайлауф шайба на алтернатора отидох в един магазин и там ми казаха, че за да мога да монтирам такава шайба трябвало да престържа капака на алтернатора! Алтернатора ми е Magneti Marelli 63321418 и е с обикновена шайба! Моля кажете какво да правя и каква ролка да търся!
                                Аз ги чух същите приказки в магазина и затова отидох в сервиз за автоелектроремонти. Там ми обясниха,че няма такива работи и трябва само да им занеса алтернатора. Между другото тая работа си е за сервиз - мое мнение. Обаче там ми дадоха и един друг акъл и аз ги послушах - понеже ролката е 100+ лева и двайсетина лева е работата, направо си купих цял алтернатор втора ръка с фрайлауф за половината от тия пари (специално моят е от алфа 156 2,4 140 коня) и го сложих на колата. Сега много хора ще започнат да обясняват колко голям е риска от части втора ръка, как може още утре тая ролка пак да блокира и т.н. Вярно е, риск има, но аз се убедих, че у нас риск има и при новите части. А и понякога рискът е оправдан - карам вече сума време с тоя алтернатор и просто нямам проблеми с ремъка.
                                ...
                                155 1,6 TS 16V `96
                                166 2,4 JTD `99
                                147 1,9 JTDm 8V `07

                                Comment

                                Working...
                                X